אפילו הקורונה לא הצליחה לעצור את הראיון הזה: שמרית שולמן מתראיינת ל"קצב דיבור" על ההכנות לספרטניון, השינוי בקריירה ועל הפדיחות שבעלה אסף עושה לה לפעמים

שמרית שולמן היא דמות מוכרת בעולם הריצה. היא מנהלת את קבוצת הפייסבוק הגדולה ביותר ברשת (חובבי ריצה), היא מאמנת ריצה ורצה בעצמה למרחקים ארוכים.

בראיון ל"קצב דיבור" – פודקאסט הריצה של ישראל, היא מספרת כיצד הגיעה לעולם הריצה, מה היו הסיבות שהביאו לפתיחת קבוצת הפייסבוק וכיצד היא משלבת את האימונים שלה עם אלה של קבוצות הריצה.

שמרית התאמנה בשנה האחרונה לספרטניון, מרוץ שהקנה לה את תנאי הסף לעמוד בהגרלה לספרטתלון, מרוץ הכביש היוקרתי ביוון. לצערה, היא לא עברה את ההגרלה השנה אבל היא מספרת שיש לה כבר תוכנית חלופית ורואה את תקופת האימונים כתקופה חשובה ומעצבת.

היא משתפת בראיון רגעים מצחיקים ורגעים קשים מתקופות האימונים שלה במהלך השנים, ומדגישה שתמיד מה שחשוב זאת הדרך.

שולמן משתפת בתחושות שלה לגבי תופעת המאמנים הרבים שמציפים את התחום, ואומרת שכל אחד יכול לעשות קורס מאמנים אבל לא כל אחד יכול לאמן ובסופו של דבר השוק עושה את האיזון.

לתחום האימון הגיעה לאחר שנים של קריירה בתור צלמת. מאז שגילתה את הריצה הרגישה ששם הלב שלה וזה מה שהיא רוצה לעשות. לאט לאט גם בעלה אסף הצטרף לשיגעון ומאז שניהם רצים למרחקים ארוכים ומצליחים לתמרן בין משימות היום יום לבין התשוקה לריצה.

הראיון נערך בתקופה שהקורונה משתוללת בחוץ ושולמן נותנת כמה טיפים לרצים כיצד להתמיד בריצה גם בתקופות קשות כאלה.

האזנה נעימה.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.