רובנו נאלצים להישאר בבית בתקופה זו של מגיפת הקורונה. אספנו עבורכם כמה המלצות צפייה בסרטי ריצה שגם ינקו לכם קצת את הראש וגם יתנו לכם קצת מוטיבציה

FOUND ON 49 | THE STORY OF JIM WALMSLEY

אחד הסרטים הטובים בעיניי שנעשו על ג'ים וולמסלי. זהו סרט שמספר על הנסיון הראשון שלו בווסטרן סטייטס, מרוץ המאה מייל המפורסם ביותר בארה"ב. זה היה מרוץ המאה מייל הראשון שלו והוא לא רק בא כדי לנצח, הוא רצה לקבוע שיא מסלול חדש. ג'ים הוביל במרוץ והיה בזמן שמתחת לשיא מסלול עד שמשהו שיבש לו את התוכניות.
הסרט מראה איזה ספורטאי אדיר וולמסלי. מעבר ליכולות היוצאות הדופן שלו מבחינה פיזית, הוא מצליח לגלות יכולות מנטליות מרשימות שמרימות אותו מהקרשים וגורמות לו לא לוותר.

The Source

קורטני דיוולטר היא כיום אחת הרצות האמריקניות המובילות, בטח בתחום האולטרה מרתון. כשמאחוריה ניצחונות מרשימים במרוצים הכי נחשבים בעולם, היא עדיין שומרת על צניעות וחיוך מסנוור. הסרט הזה מלווה אותה ואת צוות הליווי שלה במרוץ סביב אגם טאהו למרחק של 205 מייל (328 ק"מ).

CROSSING CORSICA

אחרי שניצח במרוצי הרים בכל העולם פרנסואה דאהן, אחד מהרצים המוכשרים והצנועים בעולם האולטרה מרתון, חיפש יעד שהוא לא מרוץ וקבע שיא מסלול על ה-GR20 בקורסיקה.

You can challenge the impossible | Hillary Allen

אמנם לא מדובר בסרט ריצה קלאסי, אבל זה אחד הסיפורים המדהימים שקרו בעולם הריצה: הילארי אלן, מספרת על הריצה בטרומסו נורבגיה, שבה היא נפלה מהמצוק ונפצעה באורח קשה, ועל הדרך שחזרה ממנה. מומלץ מאוד!

 

קיליאן ג'ורנה בזגאמה 2019

זה בטח לא הסרט הכי מעורר השראה שיש ברשת על קיליאן ג'ורנה, ויש המון. אבל בחרתי בסרטון הקצר הזה כי יש בו את המהות של זגאמה והיא החיבור בין הקהל לאלילים שלו- חיבור שהוא במרחק נגיעה. בזגאמה הספרדים עולים להרים כדי לעודד ולדחוף את המתחרים לקצה. זווית הצילום ממחישה את הטירוף של הקהל ואת האהבה שקיליאן מחזיר להם.

 

תגובה אחת

  1. אבי ב.

    שמונה שנים אחרי שיצא לראשונה וגרם לקפיצה גדולה בהרשמה לווסטרן סטייטס, סוף סוף הועלה ליוטיוב הסרט Unbreakable. הסרט מתאר במשך יותר משעה וחצי את המירוץ האדיר של 2010, בו התחרו ראש בראש כמה מרצי האולטרה הגדולים בארצות הברית דאז (אנטון קרופיצ'קה, האל קורנר, וג'ף רוס) ומולם בחור ספרדי בן 22 (אתם יודעים מיהו). הסרט נחשב לקלאסיקה של תיעוד אולטרה באמריקה, וכיף לראות בו הרבה פרצופים צעירים שהגיעו רחוק מאז.

    קישור: https://www.youtube.com/watch?v=zy1as6CTYXI

    הגב

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.