חגורות הריצה עברו מהפכה בשנים האחרונות. מפתרונות לריצות קצרות עם מעט פונקציות הן הפכו משוכללות יותר ונוחות יותר לשימוש. בדקנו את חגורת הריצה של naked וחזרנו עם מסקנות

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

naked הוא מותג אמריקני שאותו פיתחו שני אחים ספורטאים. בשנים האחרונות הוא פעל בעיקר בארה"ב ולאחרונה החל להתפשט ליותר מ-75 מדינות בעולם והגיע גם לישראל.

מה בחגורה?

החגורה עשויה רשת חזקה וגומי המצמיד אותה לגוף. יש לה 3 כיסים: שניים גדולים שכל אחד מהם מתחיל מקידמת הגוף לכיוון המותניים, וכיס נוסף קטן יותר מאחור.

מלפנים יש שני תופסנים למספר, ומאחור שתי רצועות גומי וסיליקון המיועדות למקלות ריצה או מעיל. בפנים יש שאקל קטן לעיגון מפתחות.

כיצד ומה בדקתי?

החגורה של naked שימשה אותי בעשרות ריצות, בעיקר ארוכות של מעל 5 שעות. היו ריצות שהפונקציה שבה השתמשתי היתה נשיאת מקלות והיו ריצות קצרות יותר, בהן העמסתי על החגורה מים, אוכל, טלפון וכו'.

המטרה היתה לבדוק האם זה נוח לרוץ עם חגורה במשך שעות, האם החגורה קופצת על הגוף, והאם נוח לשלוף ולהכניס את כל מה שרץ צריך במהלך ריצה.

יתרונות

התאמה – ה"סוד" בחגורה של naked מתחיל ונגמר בהתאמה מדוייקת לגוף שלכם. החברה מייצרת את החגורה ב-12 מידות שונות (לפי היקף המותניים), ואם תתאימו במדויק את החגורה למידה שלכם, תוכלו ליהנות ממה שיש לה להציע והיא לא תקפוץ עליכם בזמן הריצה. עד לא מזמן ניתן היה להשיג אותה רק בחו"ל – לאחרונה החלו לייבא אותה לישראל, כך שגם אם בחרתם מידה לא מדוייקת תוכלו להחליף בקלות.

אחסון – אמנם בחגורה של naked יש "רק" שלושה תאים, אבל הם גדולים והחגורה עצמה די רחבה כך שאפשר לשים בהם הרבה דברים. ניתן לשים בכיסים פלאסקים של חצי ליטר, טלפון, ארנק, אוכל וג'לים, מעיל ועוד. אם אתם מכננים ריצות של עד שעתיים לערך, החגורה יכולה להחליף ווסט.

מקלות ריצה – הרבה רצים מחפשים פתרון נוח ויעיל לנשיאת מקלות ריצה, דבר שלא תמיד קיים בווסטים. בעבר ניסיתי כאן את החגורה של ARCh MAX בעיקר בפונקציה של נשיאת המקלות. הפתרון של naked יעיל וטוב יותר. הרצועות אוחזות טוב את המקלות ומצמידות אותן לגוף בצורה כזאת שהן לא "קופצות". קל לשלוף ולהכניס את המקלות על ידי סיבוב החגורה לצד הקדמי של הגוף.

כביסות – כאמור, עשיתי שימוש בחגורה של naked עשרות פעמים בחום ובלחות. בהתאמה החגורה עברה עשרות כביסות והיא שמרה על התכונות שלה לאורך הזמן.

חסרונות

חלוקה בתאים – כאמור בחגורה של naked יש תאים גדולים שמאפשרים להכניס בהם לא מעט דברים. לדעתי היתרון הזה הוא גם חיסרון ודרושה פה חלוקה בתוך התאים הגדולים לעוד כיס אחד קטן או שניים. מנסיוני, כשאתה מכניס פנימה הרבה דברים ורוצה לשלוף משהו ספציפי, גם אם אתה זוכר איפה שמת אותו, בתוך כיס גדול הוא הולך לאיבוד בין שאר הדברים.

הכיס האחורי – צריך לזכור שכאשר אנחנו משתמשים בחגורה לנשיאת מקלות, זה למעשה מבטל את השימוש בכיס האחורי. אין אפשרות לשים שם שום דבר בנוסף למקלות מבלי שזה יציק במהלך הריצה.

כיס מאובטח – בכל החגורה הזאת אין כיס אחד עם רוכסן ותמיד קיים סיכון שמשהו ייפול.

סיכום

חגורת הריצה של naked היא מאוד פונקציונלית עבור רצים. יש בה הרבה מקום איחסון, היא אלסטית ונוח לשאת עליה דברים לריצות קצרות ובינוניות. הפונקציה של נשיאת המקלות בשילוב האפשרות לשים על החגורה מספר מאוד שימושית במרוצים – אם מדובר במרוצים ארוכים זאת יכולה להיות תוספת טובה לווסט. בצד הטעון שיפור דרושה בעיניי חלוקה יותר טובה בתוך הכיסים הגדולים וכיס מאובטח שחסר.

ציון: 8.5

*** כל מוצר שקיבל ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.