אלטרה מחזירה בגרסה החדשה את כל מה שהיה טוב בגרסאות הקודמות עם מקצה שיפורים, בעיקר בחלק העליון של הנעל

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים:
משקל: 240 גרם
דרופ: 0 מ"מ (גובה: 24 מ"מ)
מרחק מבחן: 270 ק"מ – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות

שיכוך ורספונסיביות – ה-ALTRA ESCALANTE 2.5 לא שינתה דבר בגפה האמצעית מאז הגרסה הראשונה, וזה דווקא דבר חיובי. אם משהו עובד טוב, כדאי לשמר אותו. החומר המשכך שנקרא EGO ממשיך לעשות עבודה מצוינת בשיכוך הנחיתה בצורה רכה, ומיד נותן החזר אנרגיה ש"זורקת" את הרגל קדימה. הרספונסיביות מאוד מורגשת ואם אתם אוהבים אימוני מהירות – הנעל הזאת לא תפסיק לתת לכם שעות של הנאה.

גמישות – ה-ALTRA ESCALANTE 2.5 היא נעל מאוד גמישה, ולכן נותנת לרגל לנוע בצורה זורמת וטבעית, ולא יוצרת מגבלה במהלך הריצה.

משקל – ה-ALTRA ESCALANTE 2.5 שוקלת 240 גרם – משקל קל לנעל כביש ולכן היא מתאימה לכל סוגי האימונים, ולא מורגשת על הרגל.

עמידות חומרים – רצתי עם הנעל בעיקר בחודשי הקיץ החמים והלחים, ואחרי כל ריצה הן עברו שטיפה וייבוש. למרות זאת, ה-ALTRA ESCALANTE 2.5 לא הראו סימני שחיקה או עייפות החומר. גם מבחינת התחושה במהלך הריצה, הנעל שומרת על אותה תגובתיות לאורך זמן.

חסרונות

רוחב – אחת ההערות שלי לגרסה הקודמת היתה שהנעל רחבה מדי, ולכן בעיקר בפניות, הרגל זזה בתוך הנעל ולא היתה אחיזה מספיק טובה של הנעל. בגרסה החדשה של ה-ALTRA ESCALANTE 2.5 הם הצרו מעט את הרוחב, וזה דבר חיובי בעייני, אך עדיין בפניות מורגשת אחיזה לא מושלמת. אפשר בגרסה הבאה להצר את הנעל עוד קצת – היא עדיין תישאר רחבה מספיק.

סיכום

ה-ALTRA ESCALANTE 2.5 היא נעל כביש קלה שתתאים לכל סוגי האימונים שלכם. היא משמרת את הדברים שעבדו טוב בגרסאות הקודמות ומוסיפה לשפר ולדייק במקומות שהיו טעוני שיפור. מהשינויים שנעשו בחלק העליון וברוחב הנעל ניתן ללמוד שהמותג קשוב לפידבקים שמתקבלים מרצים, והוא משתפר בהתאם.

ציון: 9

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.