ה-Asics Gel NIMBUS 21 רק נחתו בישראל ואנחנו קיבלנו אותן לסיבוב מבחן של יותר מ-200 ק"מ. מה חדש במהדורה ה-21? כל הפרטים בכתבה

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 315 גרם למידה 43.5 Wide
דרופ: 10 מ"מ (31-21)
מרחק מבחן: 231 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות
שיכוך ורספונסיביות – במשך שנים ה-טיקט של אסיקס היה השיכוך. הייחוד שלהם היה ונשאר בג'ל שנמצא בגפה האמצעית (Midsoal). בגרסה הנוכחית ה-Asics Gel NIMBUS 21 לקחה את עניין השיכוך צעד נוסף קדימה. השיכוך בנעל הזאת בנוי משלושה חלקים: החלק העליון הוא שכבה של Flyte Foam – חומר שמספק החזר האנרגיה (רספונסיביות); החלק אמצעי של הג'ל המפורסם וחלק תחתון של שכבת שיכוך נוספת. השילוב של שלושת המרכיבים האלה יוצר שיכוך גבוה, אך בניגוד לנעליים אחרות בעלות שיכוך גבוה, כאן אין את תחושת הנוקשות שבדרך כלל מתלווה לזה, ומתקבלת תנועה רכה ובולמת מצד אחד ומאוד רספונסיבית מצד שני.

בזכות השיכוך הגבוה, הנעל מתאימה להרבה סוגים של רצים: רצים שנוחתים על אזור העקב, רצים שנוחתים על החלק הקדמי של הנעל, רצים בעלי משקל עודף וכמובן שגם רצים קלילים יותר.

גפה עליונה – הגפה העליונה של Asics Gel NIMBUS 21 חדשה לגמרי. היא למעשה בנויה משתי שכבות גמישות של רשת מאווררת שמתאימה את עצמה בצורה טובה למבנה הרגל.

רוחב – ב-Asics Gel NIMBUS 21 קיימת מידה רגילה וכן מידות רוחב, לרצים בעלי כפות רגליים רחבות יותר. הריצה בנעל רחבה נוחה יותר ומאפשרת לאצבעות להיות חופשיות מבלי להידחק בלחץ בקופסת הבהונות.

עמידות – רצתי עם ה-Asics Gel NIMBUS 21 מעל 200 ק"מ בכל תנאי מזג האוויר, ולא ניכר שמשהו השתנה בנעל, לא חיצונית ולא בתחושה. היא נראית ומרגישה כמו חדשה.

חסרונות

משקל – ה-Asics Gel NIMBUS 21 שוקלת 315 גרם. זה קצת כבד לנעל כביש. נכון שהיא מרופדת יפה מכל הצדדים אבל יש לזה מחיר.

גמישות – ה-Asics Gel NIMBUS 21 לא מאוד גמישה וזה נובע בעיקר מהשיכוך הגבוה שלה.

סיכום

Asics Gel NIMBUS 21 היא נעל כביש קלאסית, בעלת שיכוך גבוה ורך ומתאימה לסוגים רבים של רצים. היא רספונסיבית, יש לה גם מידות רוחב למי שצריך קצת יותר מקום לאצבעות והגפה העליונה מאווררת ומתאימה עצמה למבנה הרגל. היא מתאימה לכל סוגי האימונים ולכל המרחקים עד מרתון. בתקופת המבחן לא ניכרו סימני שחיקה בנעל ויש לצפות לעמידות גבוה לאורך זמן.
בצד הטעון שיפור: הנעל מעט כבדה וחסרה גמישות בחלק הקדמי.
חוויית הריצה עם ה-Asics Gel NIMBUS 21 היתה מצויינת כבר מההתחלה ולכן היא מקבלת ציון טוב מאוד.

ציון: 9

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

תגובה אחת

  1. יוסי שורני

    אני עם נעלי נימבוס מעל20 שנה .אין על הנעל הזאת .למי שהמלצתי על אסיקס נימבוס ממשיך להיות נאמן לנעל זאת

    הגב

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.