Brooks Ghost 12 ממשיכה במסורת השיכוך הרך והמפנק ומביאה את בשורת התלת-מימד לדגם החדש. כל הפרטים שאהבנו ואלה שפחות, בסקירה המלאה

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 270 גרם למידה 10 אמריקאי
דרופ: 12 מ"מ (31-19)
מרחק מבחן: 415 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

 

יתרונות

שיכוך – השיכוך ב-Brooks Ghost 12 הוא רך מאוד, גם בהשוואה לנעליים מקבילות בקטגוריה. הוא מתקבל הודות לקומבינציה של שני משכחים: DNA Loft ו-DNA BioMoGo שיחדיו בולמים היטב את הזעזועים ומסייעים ביציבות הרגל בכל צעד.

עמידות חומרים – רצתי עם הנעל די הרבה ק"מ, ולא ניכרים עליה סימני שחיקה מיוחדים. גם בהרגשה, נראה שיש לנעל עוד הרבה מה לתת.

משקל ודרופ – ל- Brooks Ghost 12 יש דרופ של 12 מ"מ שזה על הנייר קצת גבוה בשביל לא מעט אנשים, אבל בהרגשה הוא לא שונה מדרופ 8 ולכן לי לפחות לא היתה איתו שום בעיה. 
המשקל של הנעל מפתיע: רק 270 גרם. זה מפתיע כי מסורתית ברוקס עשו בשנים עברו נעליים שעברו את ה-300 גרם, וזה בא לביטוי בריפודים עבים סביב הקרסול ובלשונית. הפעם הם הצליחו לעשות נעל כביש קלה, וזה בהחלט ראוי לציון.
רוחב  – ה- Brooks Ghost 12 רחבות מספיק בחלק הקדמי, גם במידת רוחב סטנדרטית.
 

חסרונות

רספונסיביות  – הרספונסיביות ב- Brooks Ghost 12 מורגשת בהתחלה אבל ככל שרצים עם הנעל היא פחות מורגשת, וזה בניגוד לשיכוך שנשמר לאורך השימוש בנעל.

חיכוך סוליה – במשטחים רטובים החיכוך של הסולייה לא מושלם, ויש נטייה לנעל להחליק מעט בשלב הדחיפה.

סיכום

ה- Brooks Ghost 12 היא נעל כביש שתתאים לכל סוגי האימונים שלכם. היא מצוינת בריצות ארוכות בזכות שיכוך מוגבר ומשקל קל. זאת נעל די רחבה, ויש לה בד נושם ונעים. למרות הדרופ הגבוה היא לא מרגישה שונה מנעל בדרופ 8 מ"מ ועשויה מחומרים עמידים לאורך זמן.

טעון שיפור: רספונסיביות שמאבדת נוכחות וחיכוך סולייה לא מושלם.

ציון: 8.5

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.