גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 297 גרם
דרופ: 8 מ"מ (17-25)
מרחק מבחן: 287 ק"מ, פרטים בסטרבה

יתרונות

שיכוך ורספונסיביות – ה-Salomon Sense Ride 3 מצליחה היכן שהרבה נעליים לא הצליחו, וזה בשילוב בין שיכוך ורספונסיביות. בדרך כלל או שהשיכוך רך ומפנק ובא על על חשבון רספונסיביות או שהשיכוך קשיח מדי ובעל רספונסיביות גבוהה. כאן נמצא תמהיל נכון בין שיכוך שהוא נעים ומורגש לבין רספונסיביות גבוהה. ייתכן שזה קשור לטכנולוגיית ה- Opti-Vibe שיש בנעל שמעניקה עוד קצת תמיכה ושיכוך מהדגמים הקודמים.

עמידות חומרים – רצתי עם ה-Salomon Sense Ride 3 לא מעט, בשטחים משתנים שכוללים את כל האלמנטים: קל, טכני, מעברי סלעים ועוד. היא נשארה שלמה בלי סימנים של עייפות החומר או קרעים. התוספת מקדימה של ההגנות על החלק העליון של הנעל, מנעו שחיקה מוגברת באזורים שבדרך כלל מועדים להישחק בשלבים מוקדמים.

אחיזת שטח – הסוליה המשוננת של ה-Salomon Sense Ride 3 זהה לסולייה של דגם ה-S lab. יש לה לאגים בעובי 3-4 מ"מ והם תופסים היטב את השטח ומעניקים ביטחון לרץ. למעט שטח בוצי, שאליו לא מיועדת הנעל, היא תפקדה מצוין בכל התוואים בהם רצתי.

חווית ריצה – זה אמנם לא פרמטר מדיד במיוחד, אבל כיף לרוץ עם ה-Salomon Sense Ride 3. היא תומכת איפה שצריך, מגינה על הרגל כשצריך ומקפיצה קדימה כשצריך. היא הופכת להיות חלק מכם בזמן הריצה בלי שתשימו לב שהיא שם – וזה לפחות מה שאני מצפה מנעלי ריצה.

חסרונות

משקל – Salomon Sense Ride 3 שוקלת על גבול ה-300 גרם. סלומון כבר הוכיחו שהם יודעים לייצר נעליים קלות יותר בלי לוותר על כל שאר הדברים. בגלל שאלה נעליים המיועדות בין השאר לריצות ארוכות, יש משמעות למשקל אחרי הרבה שעות על הרגליים.

סיכום

ה-Salomon Sense Ride 3 היא נעל שטח מצוינת. היא נותנת לרץ חוויה טובה וכיפית. מרגישים איתה מוגנים מכל הצדדים, השיכוך והרספונסיביות שלה עובדים בהרמוניה ואיזון שאין ברוב הנעליים איתם רצתי. ה-Salomon Sense Ride 3 היא ההוכחה שלא חייבים לקנות נעלי פרימיום: אפשר לקבל תמורה טובה מאוד גם בנעליים שהם לא פרימיום.

בצד הטעון שיפור, היא צריכה דיאטה קלה כדי להיות במשקל שלא יכביד עבור מי שמתכנן לרוץ איתן קילומטרים רבים.

ציון: 9

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

דילוג לתוכן
Website by Razi Interactive Razi Interactive