גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 305 גרם (מידה 10 אמריקאי)
דרופ: 6 מ"מ (25-19)
מרחק מבחן: 245 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

מאפיינים

הנעל מיועדת לריצות שטח ארוכות, ומטרתה להפחית עייפות ברגליים. מבנה הנעל בצורת סירה, דבר שמעודד ומסייע לתנועת גלגול הרגל קדימה. זאת נעל השטח הראשונה בעלת פלטת קרבון במנגנון השיכוך והרספונסיביות. תגיע לישראל בסביבות מרץ 2021.

יתרונות

שיכוך ורספונסיביות – השיכוך ב-The North Face flight VECTIV הוא מאוד רך וסלחני ונותן תחושה שהוא מכיל את הצעד ומרכך את הנחיתה בצורה טובה. מיד אחריו הרגל מקבלת בוסט של רספונסיביות מהקרבון שזורק אותה קדימה ללא מאמץ מיוחד מהרץ. זה בהחלט יתרון משמעותי שמורגש גם לאורך כמה שעות של ריצה עם הנעל.

אחיזת שטח – ב-The North Face flight VECTIV יש לאגים (שיניים) בעובי 3.5 מ"מ שבמבט ראשון לא נראים קרביים במיוחד, אבל בשטח אחזו במשטחים השונים בצורה טובה מאוד, ונתנו הרגשה של ביטחון. בבוץ היא לא אוחזת היטב, בדומה לרוב נעלי השטח שלא ייעודיות לבוץ.

אחיזת רגל – ב-The North Face flight VECTIV כל החומרים מאוד דקים ונצמדים לרגל. מערכת השריכה חובקת את הרגל היטב ולא נותנת לה לזוז במהלך הריצה.

אווריריות – ל-The North Face flight VECTIV יש שני פאנלים צידיים דקים מאוד שמאפשרים לרגל לנשום ולהתאוורר. זה נוח במיוחד בחודשים החמים והלחים בישראל, שבהם בדרך כלל מזיעים הרבה. 

עמידות חומרים – רצתי עם הנעל די הרבה ובמקומות מגוונים וה-The North Face VECTIV שמרה על הצורה שלה ועל עמידות חומרים טובה מאוד.

חסרונות

משקל– ה-The North Face flight VECTIV שוקלת 305 גרם, זה די כבד ואפשר ורצוי להפחית מהמשקל – בעיקר בחלק התחתון.

שרוכים ארוכים מדי – בדומה לנעלי אלטרה גם ה-The North Face flight VECTIV בעלת שרוכים ארוכים מדי שצריך לקשור הרבה פעמים. 

סיכום

ה-The North Face flight VECTIV מביאה את בשורת הקרבון לשטח בצורה שעובדת ומורגשת היטב. השילוב של השיכוך עם הקרבון הוא מצוין ונוכח מאוד בכל צעד. זאת נעל מאווררת היטב, אפשר לרוץ איתה שעות ארוכות ועמידות החומרים שלה טובה.

בצד הטעון שיפור, אפשר להפחית מהמשקל שלה והשרוכים ארוכים מדי. 

ציון: 9.5

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.