רצים מתחילים זקוקים לפנס קל ופשוט לתפעול. ה-Ledlenser NEO5R הוא פנס כניסה לרצי שטח, שעושים את צעדיהם הראשונים בריצות לילה לא ארוכות במיוחד. זה מה שחשבנו עליו 

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י היבואנים

ה-Ledlenser NEO5R הוא פנס ראש קל ונוח שמיועד בעיקר לריצות קצרות. יש לו 3 מצבי תאורה: חלשה, בינונית וחזקה וניתן למקם אותו גם על החזה או על המותן ע"י רצועה נוספת שמסופקת במארז. כדי לעמוד על היתרונות והחסרונות שלו, ניסיתי אותו בתנאי חושך שונים (בלילות של ירח מלא ובלילות חשוכים לגמרי).

נתונים טכניים (יצרן)

משקל: 104 גרם
עוצמת תאורה מקסימלית: 300 לומנס (600 לומנס במצב Boost)
מרחק תאורה מקסימלי: 70 מטר
סוללה נטענת בכבל USB

מאפיינים עיקריים

  • 3 מצבי תאורה: חזקה בינונית וחלשה
  • תאורה אחורית מהבהבת לזיהוי הרץ למרחוק
  • כבל טעינה עם חיבור מגנטי USB-C
  • כפתור אחד שמתפעל את כל פעולות הפנס
  • רצועת ראש מתכווננת
  • רצועת חזה נוספת למיקום הפנס בחזה או במותן

מצבי תאורה, עוצמה וזמני סוללה

עוצמהלומנסזמן תאורהמרחק
חזקה3004-4.5 שעות70 מטר
בינונית1008 שעות40 מטר
חלשה2035 שעותמנהלתי בלבד

תפעול הפנס

הפנס קל לתפעול ולכן מתאים לשימוש בקרב רצים מתחילים שזהו הפנס הראשון שלהם.

לחיצה אחת על הכפתור בכל פעם, תעביר אתכם בין מצבי התאורה השונים. לחיצה ארוכה יותר תכבה את הפנס. בפעם הבאה שתדליקו את הפנס הוא ידלק במצב התאורה האחרון שבו היה בשימוש.

כדי לנעול את הפנס, לחצו על הכפתור ברציפות יותר מ-5 שניות, שלאחריהן תקבלו חיווי של שני הבהובים קצרים, שמאמתים לכם שהפנס נעול. את אותה פעולה עושים כדי לשחרר אותו מהנעילה.

אם אתם רוצים לסנוור תוקף או להאיר לרגע למרחוק, לחיצה כפולה על הכפתור תעביר את הפנס למצב BOOST למשך 10 שניות (600 לומנס).

הטעינה באמצעות כבל USB-C שמתחבר לחלק האחורי של הפנס, והוא גם מגנט כך שהוא נצמד בקלות וניתן להגיע אליו גם בחושך.

יתרונות

משקל – ה-Ledlenser NEO5R שוקל 104 גרם ופשוט לא מורגש על הראש. רצתי איתו במשך כמה שעות בכל פעם, ולא הרגשתי בקיומו. גם החלוקה בין החלק הקדמי לאחורי היא מאוזנת כמו שצריך ואין תזוזה של הפנס על הראש במהלך הריצה.

עוצמת תאורה – עוצמת התאורה במצב מקסימלי היא מספיק טובה ומכסה היטב רוחב של שביל למרחק סביר. היא מתאימה ללילות חשוכים לגמרי ועובדת כמו שצריך 4-4.5 שעות. במצב תאורה בינונית ניתן לרוץ בלילות מוארים יותר של ירח מלא ואז גם זמן הסוללה שלכם יוכפל.  

כפתור אחד – לפנס יש כפתור אחד שעושה את כל הפעולות, וזה הופך את הכל למאוד פשוט. גם עצם העובדה שאין לפנס הזה יותר מדי פונקציות, זה מפשט את השימוש בו.

רצועת חזה – ה-Ledlenser NEO5R מגיע עם רצועת חזה (בנוסף לרצועת הראש) ומאפשר למקם את הפנס בחזה או במותן, ובכך מונע סינוור של רצים אחרים.

תאורה אחורית –  לפנס יש תאורה אדומה מהבהבת על הסוללה, שבאמצעותה ניתן לזהות את הרץ למרחוק. יש לציין שברוב מרוצי הלילה נדרשת תאורה שכזאת, ובדרך כלל זה אומר להוסיף נצנץ על הפנס הקיים.

חסרונות

סוללה – הפנס מגיע עם סוללה מובנית שלא ניתן להחליפה בסוללות אחרות.

זמן תאורה – בגלל זמן התאורה של הפנס, צריך לקחת בחשבון שהוא לא יתאים ללילה שלם.

סיכום

פנס Ledlenser NEO5R הוא פנס קל מאוד ובלתי מורגש על הראש בזמן הריצה. הוא נותן תאורה טובה ומספקת לזמן ריצה של עד 4 שעות לערך, ויתאים מאוד כפנס כניסה לרצים שרק מתחילים לרוץ בלילה.

תפעול הפנס הוא מאוד קל ואינטואיטיבי, והעובדה שניתן להשתמש בו כפנס חזה או מותן נותנת לו יתרון שלא קיים ברוב הפנסים. החיווי האחורי חשוב גם לבטיחות והוא חוסך תוספת של נצנץ שנדרש ברוב המרוצים שנערכים בלילה.

טעון שיפור: חוסר היכולת להחליף סוללות.

ציון: 8.5 

*** כל מוצר שקיבל ציון 8 ומעלה בהחלט שווה לנסות  

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.