אורך מסלול: 17.5 ק"מ מעגלי.
משך מסלול: כשעתיים.
רמת קושי: בינונית.
כ-200 מטר טיפוס מצטבר.

אופי מסלול: הכל מהכל – גבעות מתגלגלות בשילוב חול וכורכר, קטעים שטוחים על גדות הנחל. המסלול לא מוצל ואין נקודות מים בדרך.

נקודת מוצא: שמורת חוף השרון (Waze).

התחלת המסלול: מהחנייה עוברים את שער הכניסה לשמורה ויורדים למטה לכיוון החוף על שביל ישראל (מסומן). בחוף פונים ימינה ומיד אחרי סוכת המציל נפנה שוב ימינה. נמשיך עוד כמאה מטר ונפנה שמאלה עם הסימון של שביל ישראל. נטפס על המצוק ונרוץ עליו לכיוון צפון.

20160225_104237

שימו לב, בחלק מהקטעים רצים קרוב לתהום ומומלץ להאט או לעבור להליכה לבטיחותכם. כשאתם על המצוק תעצרו רגע לקחת אויר ולנשום את הנוף המדהים של הים והירוק שמסביב. על הגבעות של געש תוכלו לפגוש חוגלות, תנים ואפילו צבאים.

ממשיכים על שביל ישראל עד שמגיעים לוינגייט. נכנסים בשער וחוצים את המכון עד לשער הכניסה, שם חוצים את כביש החוף על הגשר ומתחברים לנחל פולג. ממשיכים בשביל שעוקף את אזור התעשייה של יקום ומתחברים לשדות של הקיבוץ.

בימים גשומים או בימים שאחרי כמות גדולה של משקעים הקטע המופיע במסלול בקילומטר 9 קשה לעבירות. אם אין לכם בעיה לשחק קצת בבוץ תוכלו לצלוח אותו בכיף. משם מתחברים ליקום דרך המטעים, חוצים את הכביש על הגשר ומתחברים שוב לשמורת חוף השרון עד הסיום.

ריצה מהנה.

המדריך המלא להורדת מסלול לגרמין ולסונטו

להורדת המסלול לשעון לחצו כאן

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.