אחרי שנה מוצלחת באירועי ריצה, סבב ה-4Peaks חוזר עם מקצים חדשים, הרבה חוויות בהרים וליווי לוגיסטי צמוד כמיטב המסורת

אחרי ההצלחה של שנה שעברה, סבב ה-4Peaks חוזר ובגדול. הסבב נולד מתוך רצון לתת לרצי השטח ברמות השונות, להתנסות במסלולי ריצה עם מעטפת לוגיסטית בדומה למרוצים. לשם כך מועדון הריצה SUMMIT ואתר הריצה RunGuru חברו יחדיו, ויצרו 4 אירועי ריצה מדרום לצפון. בכל אירוע ריצה יש כמה מסלולים בדרגות קושי שונות, בכדי שכל רץ יוכל למצא את המסלול המתאים לו. 

האירוע הראשון שיצא לדרך ב-9 בינואר 2020 – ZSR. מדובר במסלולים מרהיבים בחורף של מדבר יהודה – זמן אידיאלי לריצה בנחל משמר, נחל צאלים ומצדה.
שני מסלולים מחכים לכם באירוע: המקצה הארוך למרחק 56 ק”מ עם 2,500 מטר טיפוס והמקצה הקצר למרחק 39 ק”מ עם 1,700 מטר טיפוס. אנחנו נחכה לכם בתחנות הזנה בנקודות שיפורסמו לפני האירוע וכן בסיום עם בירה קרה.

האירוע השני הוא כבר ותיק ומוכר לרצי המרכז – JMUT, שיתקיים ב-6 במרץ.  השנה נוסף לחוויה בהרי ירושלים מקצה נוסף, קצר יותר, המאפשר לרצים פחות מנוסים לקחת חלק בריצות השטח במרחק ידידותי יותר למשתמש. שלושת המקצים ב-JMUT הם: מקצה Challenge למרחק של 73 ק”מ עם 2,700 מטר טיפוס, מקצה Adventure למרחק של 38,מטר טיפוסק”מ עם 1,700   והשנה גם מקצהPromise  למרחק של 22  ק”מ עם 900 מטר טיפוס.    

אנחנו מצפינים אל האירוע השלישי שיתקיים ב-15.05.20 באזור הר מירון ונחל עמוד. ה-MHT עובר בשביל הפסגה ומצפה הימים ומבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת בשני מסלולים שיותירו בכם רושם: המקצה הארוך למרחק 56 ק”מ עם 2,300 מטר טיפוסהמקצה הקצר למרחק 31 ק”מ עם 1,300 מטר טיפוס

האירוע האחרון לוקח אתכם הכי גבוה שרק אפשר – לחרמון. זה האירוע המסכם של סבב ה-4Peaks שבו האתגר שלכם הוא לעמוד בפיתויים שיציע לכם הצוות שלנו בכל סיבוב. המסלול הוא מעגלי של כ-10 ק”מ עם 815 מטר טיפוס,. אתם יכולים לבצע אותו כמה שתרצו, אבל נראה אותכם מצליחים לעמוד בפיתויים שמציעים לכם בתחנה תמורת פרישה.

פרטים והרשמה לכל אירועי הסבב באתר של 4Peaks. מספר המקומות לכל אירוע מוגבל. הנחות לנרשמים לכל האירועים.

  1. איתן

    היי גדי
    נשמע מעניין מאוד
    יש הגבלה לכמות רצים?
    או למועד הרשמה?

    הגב
    • Runguru.co.il

      יש הגבלה לכמות רצים: עד 150 בכל אירוע ריצה.
      סיום ההרשמה יפורסם בהמשך אבל מומלץ להבטיח את המקום ולא לחכות לרגע האחרון.

      הגב

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.