סבב ה-4Peaks נולד מהצורך של רצי השטח בריצות מאורגנות עם מעטפת לוגיסטית המוכרת לכם ממרוצים, בתקופה שבה יש ואקום ממרוצים. 4 אירועי ריצת שטח המתאימים לכל הרמות מחכים לכם במקומות היפים בארץ. ההרשמה תיפתח בקרוב

אחרי שיסתיימו מרוצי השטח הגדולים באוקטובר ודצמבר, לוח השנה יוותר עם ואקום שבו רץ השטח הישראלי רוצה להמשיך ולגרות את החושים בריצות שטח ששוברות את השבלונה המוכרת, וכן להתאמן למרוצי האביב והקיץ באירופה. לשם כך נוצר סבב ה-4Peaks, ארבעה אירועי ריצת שטח חוויתית ואיכותית, שמתאימים לרצים ברמות שונות ולמרחקים שונים, מהצפון ועד הדרום.

סבב 4Peaks הוא שיתוף פעולה ראשון בין מועדון ריצות השטח SUMMIT ואתר הריצה המוביל בישראל RunGuru, שיחד מבטיחים לכם חוויות ריצה שונות ממה שהכרתם.

4Peaks יצא לדרך בתחילת השנה, ויהווה ועידת פסגה של רצי השטח בישראל. מדובר באירועי ריצה מתוקתקים ואיכותיים שנהנים ממעטפת לוגיסטית מאורגנת המוכרת לכם ממרוצים. בכל אחד מהאירועים יש שני מקצים (ארוך וקצר) כדי שיתאימו לכל הרצים.

ZSR
אירוע הריצה הראשון ZSR יתקיים בנחל צאלים ב-17 בינואר. לאחר ההצלחה של שנה שעברה, הריצה הקשוחה של איזור נחל צאלים, נחל משמר ומצדה חוזרת גם השנה במסגרת 4peaks. המסלול עובר במעלה צאלים, מעלה ענבה ושביל הרץ למצדה… וכל זה בחורף המדברי של מדבר יהודה וים המלח. לחובבי הז'אנר בלבד.

במסגרת ה-ZSR יהיו שני מקצים: המקצה הארוך למרחק 53 ק"מ עם 2,300 מטר טיפוס והמקצה הקצר למרחק 36 ק"מ עם 1,500 מטר טיפוס. למקצה הארוך דרוש ניסיון בריצות שטח של כעשר שעות.

JMUT
אירוע הריצה השני, ה-JMUT יתקיים ב-1 במרץ בהרי ירושלים.  Challenge, Adventure – המסלולים הקשוחים חוזרים עם שינויים קוסמטיים. הפעם מתחם הזינוק/סיום יהיה בבר בהר ליד מושב נס הרים, (מה שיוסיף 2-3 ק"מ לכל מקצה) וירידת הסיום מרמת רזיאל משתדרגת לסינגל "חדש" ארוך וטכני בשם Devil’s tale – כשתרוצו שם תבינו את מקור השם.

מקצה Adventure למרחק של 37.5 ק"מ עם 1,500 מטר טיפוס, ומקצה Challenge למרחק של 73 ק"מ עם 2,700 מטר טיפוס.

Meron Holy Trail

מופע ראשון של מסלול לא מתפשר העובר באיזור הר מירון, שמורת נחל עמוד, נחל נריה ונחל מורן. בין אם עליית מצפה הימים או שביל הפסגה מצלצלים לכם מוכר ובין אם לא, אנחנו מבטיחים לכם שהמסלול הזה יוציא מכם את המיטב. ה-HOLY TRAIL במירון יתקיים ב-5 באפריל: המקצה הארוך למרחק 56 ק"מ עם 2,300 מטר טיפוס, המקצה הקצר למרחק 31 ק"מ עם 1,300 מטר טיפוס.

Hermon Vertical Convention

עולם ריצות השטח תופס תאוצה משנה לשנה. כן, אנחנו מתרבים וכמו כל מקצוע שמכבד את עצמו, גם אנחנו זכאים לכנס שנתי. במסגרת 4peaks החלטנו להרים את הכפפה ולארגן את הכנס הראשון לרצי השטח, שיתקיים ב-17 במאי. תוכנית הכנס: ריצה במסלול במסלול מעגלי של כ-10 ק"מ עם 815 מטר טיפוס, מקופות האתר (תחילת שביל הגולן) דרך ציר החשמל, הרכבל העליון וחזרה דרך סינגל חבושית, וחוזר חלילה – צבירת מקסימום גובה על פי זמן. באופן ייחודי לאתגר הזה המשימה שהוטלה על תחנות הרענון היא לשכנע אתכם לחדול. בירות קרות וכיבוד שיוגשו במהלך כל היום יסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ולגשת אחר כבוד למתחם הפורשים.

כל המסלולים ניתנים לשינוי בהתאם להחלטת המארגנים. מסלולים סופיים יפורסמו סמוך למועד האירועים.

ניתן להירשם לכל אירוע בנפרד, אך תינתן הנחה לנרשמים מראש לכל ארבעת האירועים.
הרישום ל-4peaks יחל ב-4 בנובמבר – מספר המשתתפים מוגבל.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.