גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 243 גרם
דרופ: 0 מ"מ (26 מ"מ גובה)
מרחק מבחן: 288 ק"מ, פרטים בסטרבה

יתרונות

אחיזת רגל – ב-Altra Torin 4.0 יש מערכת שריכה שבה משולבות רצועות שנמתחות לרוחב הנעל. זה יוצר אחיזה טובה מאוד של הנעל ברגל ומונע ממנה לזוז בזמן הריצה.

עמידות חומרים – גם אחרי לא מעט קילומטרים, ה-Altra Torin 4.0 נראית דומה מאוד למצב שבו היא יצאה מהקופסה. אין סימנים לשחיקה בחומרים וגם בתחושה, הנעל שמרה על האיכות שלה לאורך כל תקופת המבחן.

שיכוך ורספונסיביות – ל-Altra Torin 4.0 יש שיכוך שנקרא Quantic. זהו שיכוך קשיח ובהתאם לכך הרספונסיביות של הנעל גבוהה. 
משקל – הנעל שוקלת 234 גרם וזה משקל קל לנעל, שמאפשר לכם לרוץ איתה לאורך זמן מבלי להרגיש את את הנעל על הרגל. ניתן לרוץ איתה את כל האימונים שלכם: אימוני איכות וריצות ארוכות. בעיניי הן יתאימו עד למרחקים של חצי מרתון.
רוחב נדיב – ב-Altra Torin 4.0 הנעל רחבה כסטנדרט ולכן מי שיש לו רגל רחבה יהנה מהרבה מקום לאצבעות.

גמישות – הגמישות ה-Altra Torin 4.0 מפתיעה לנוכח השיכוך הקשיח. בדרך כלל נעליים בעלות שיכוך קשיח הן לא גמישות בגלל המגבלה שנוצרת כתוצאה מקשיחות השיכוך בקיפול קדמת הרגל\הנעל. איכשהו בנעליים האלה הצליחו לדלג מעל המכשול הזה בצורה טובה והשאירו את הנעל גמישה למרות השיכוך הקשיח.

חסרונות

שיכוך קשיח שמגביל את המרחקים שרצים עם הנעל –  למרות ששיבחתי את השיכוך של ה-Altra Torin 4.0 יש בו גם חיסרון: בגלל הקשיחות שלו הוא לא יתאים בעיניי למרחקים מאוד ארוכים כדוגמת מרחקי מרתון. שיכוך קשיח מעייף את הרגל לאורך זמן ולכן לדעתי הנעל תתאים למרחקים עד חצי מרתון.

תקופת הסתגלות – מי שמעולם לא רץ עם אלטרה ומגיע מרקע של נעליים עם דרופים גבוהים יותר, מומלץ שינעל את האלטרה בהדרגה כדי להימנע מפציעות.

שרוכים ארוכים מדי – ל-Altra Torin 4.0 יש שרוכים ממש ארוכים שמחייבים את הרץ לקשירות כפולות ומשולשות, וזה מיותר.

סיכום

ה-Altra Torin 4.0 היא נעל כביש קלה יחסית. יש לה עמידות חומרים מצוינת, היא גמישה והיא מעניקה לרץ אחיזת רגל טובה מאוד. יש לה שיכוך ורספונסיביות קשיחים ומורגשים היטב גם לאורך זמן. היא תתאים לכל אימוני הכביש שלכם ובעיניי מומלץ לרוץ איתה עד מרחקים של חצי מרתון – מעבר לכך הרגליים שלכם יתעייפו בגלל השיכוך הקשיח.

בצד הטעון שיפור, היא דורשת תקופת הסתגלות למי שטרם רץ על דרופ אפס ויש לה שרוכים ארוכים מדי.

אני מאוד נהניתי לרוץ עם ה-Altra Torin 4.0, היא מעניקה חוויה שונה וקרובה יותר לקרקע.

ציון: 8.5

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.