גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

לקחנו את ה-Rincon 3 של הוקה לכמה סיבובים על האספלט כדי לבדוק איך היא מרגישה ואיך היא גורמת לנו להרגיש

נתונים טכניים:
משקל: 236 גרם (מידה 9 אמריקאי, 2E wide)
דרופ: 5 מ"מ (גובה: 28-33 מ"מ)
מרחק מבחן: 251 ק"מ – כל הפרטים בסטרבה

ה-Rincon 3 היא נעל כביש נייטרלית קלת משקל בעלת שיכוך גבוה. זאת הגרסה ה-3 של הנעל, כששתי הגרסאות הקודמות היו די דומות זו לזו.

מבנה הנעל

כמו בכל דגמי הוקה גם ה-Rincon 3 בנויה במבנה בצורת סירה, דבר שמאפשר גלגול טבעי של הרגל בכל צעד.

החלק העליון של הנעל עשוי מחומר גמיש ואלסטי, בחלקו מחורץ כדי לאפשר לרגל איוורור. הלשון של הנעל דקה מאוד וקצת קצרה אבל זה לא מפריע לקשור את השרוכים. החלק העליון נצמד אל גב הרגל בצורה טובה ואוחז בה בצורה אינטגרלית.  בחלק האחורי יש תמיכה קשה בעקב ולולאת חוט שנועדה לסייע בנעילת הנעליים.

לרוחב כל הנעל נמצאת הגפה האמצעית שבה החומר המוקצף המשכך ובחלק התחתון סולייה רחבה בחלק האחורי ליציבות יתר וחלקי גומי יצירת חיכוך עם הקרקע.

מה אהבתי בנעל

ה-Rincon 3 היא נעל שלא דורשת הסתגלות. אפשר להוציא אותה מהקופסה, לנעול ולצאת לרוץ. היא מגיעה גם במידות רוחב לבעלי רגליים רחבות מאוד, ומגיעה במגוון גדול של צבעים זוהרים ובולטים.

רצתי עם הנעל כ-250 ק"מ, באימוני כביש מהירים, ריצות ארוכות, ריצות איכות ובעליות וירידות לסרוגין. הדבר הראשון שמאוד מורגש בנעל הוא שהיא לא מורגשת כמעט על הרגל. המשקל שלה קל ומתחלק בצורה טובה כך שאין תחושה שהרגל "סוחבת" איתה משהו.

השיכוך של ה-Rincon 3 טוב מאוד ומעניק תחושה מוגנת ונעימה בנחיתה. מי שרגיל לרוץ עם הוקה בטח מכיר את תחושת הרכות בכל נחיתה של הרגל – כאן זה קורה אבל לא בהגזמה ולא בצורה בולטת. יש משהו מאופק מאוד בשיכוך של הנעל ואני כותב את זה דווקא לחיוב.

לגבי הרספונסיביות של ה-Rincon 3, לא הרגשתי אותה בהתחלה. חיכיתי ריצה ועוד ריצה והיתה תחושה שזה לא מספיק מורגש. רק אחרי 50-60 ק"מ הנעל "נפתחה" והשינוי ברספונסיביות הפך להיות מאוד מורגש ומהנה. לנעל לוקח זמן להבשיל –  קחו את זה בחשבון.

מבחינת עמידות חומרים, גם אחרי קילומטרז גבוה, ה-Rincon 3 שומרת על המבנה שלה ועל תגובתיות טובה בכל צעד. גם בחומרים האחרים – הגפה העליונה והסולייה – לא נרשמה שחיקה מיוחדת.

מה פחות אהבתי בנעל

הסולייה של ה-Rincon 3 לא בנויה למשטחים רטובים. כשרצים על כביש רטוב, הנעל לא אוחזת טוב בכביש ובפעולת הגריפה מתבזבזת הרבה אנרגיה על "ריצה במקום". גם פעולת בלימה או שינוי כיוון על משטח רטוב גורמת להחלקה של הרגל וזה דבר שדורש התייחסות בגרסה הבאה.

למי הנעל מיועדת

האופי של הנעל והמשקל הקל שלה יתאימו למגוון אימונים ולקשת רחבה של רצים. זאת נעל קלאסית שתתאים לכל הריצות שלכם באימונים ואפילו למרוצים.

סיכום

Rincon 3 היא נעל כביש קלה בעלת שיכוך גבוה ורפונסיביות טובה. היא אוחזת ברגל היטב, ותתאים למגוון אימונים. החומרים מהם עשויה הנעל עמידים ולא ניכרים עליה הקילומטרים אותם עברה. מידות הרוחב הן פלוס גדול למי שזקוק לנעליים רחבות ומגוון הצבעים יגרום לכם לבלוט על המסלול (אם זה פרמטר שחשוב לכם).

בצד הטעון שיפור: בסולייה דרוש שיפור שימנע החלקה על משטחים רטובים.

ציון: 8.5

*** כל נעל שקיבלה ציון 8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.