גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 298 גרם
דרופ: 0 מ"מ (25 מ"מ גובה)
מרחק מבחן: 223 ק"מ, פרטים בסטרבה

יתרונות

שיכוךהשיכוך ב-ALTRA LONE PEAK 4.5 טוב מאוד על גבול הנעים. מרגישים היטב את בלימת הזעזועים של הנעל, והיא משתלבת היטב עם ה-Stone Guard שמגן על הרגל מפני דקירות האבנים.

אחיזת שטחרצתי עם ה-ALTRA LONE PEAK 4.5 כמעט בכל תוואי השטח שיש בארצנו הקטנטונת: שבילי כורכר מהודקים, מעברי סלע בשביל הגולן, טיפוסים וירידות בחרמון ועוד ועוד. הנעל נאחזת היטב בקרקע בזכות הסולייה המשוננת שלה, והיא מעניקה ביטחון לרץ בשטח.

תחושת שטח – זה משהו שבעיניי הוא מאוד ייחודי ב-ALTRA LONE PEAK 4.5. מצד אחד הנעל נותנת לך להרגיש קרוב לקרקע ונותנת פידבק למה שקורה מתחת לרגל, מצד שני היא מסננת את הבליטות והדקירות של האבנים עליהם עוברים בשטח.

רוחב – למרות שזה לכאורה מובן מאליו כשזה מגיע לנעלי אלטרה, הנעל מציעה רוחב נדיב במיוחד שמתאים למי שמחפש נעליים רחבות ולא מוצא.

גמישות – ה-ALTRA LONE PEAK 4.5 גמישה מאוד ומאפשרת לרץ תנועה חופשית בכל צעד – כמו שהטבע התכוון.

חסרונות
אחיזת הנעל ברגל – עיקר האחיזה של ה-ALTRA LONE PEAK 4.5 היא בחלק האמצעי היכן שנמצאים השרוכים. בחלק הקדמי יש הרגשה משוחררת מדי של הרגל וזה גורם לרגל לזוז בתוך הנעל, בעיקר בפניות בשטח. אלטרה ידועה בנעליים הרחבות שלה, אבל זה המקום להגיד שלעיתים הן רחבות מדי וכדאי שבגרסאות הבאות הם יעשו משהו בנדון.

עמידות חומרים – יש התחלה של שחיקה בנעליים. בהתחשב במקומות בהם רצתי עם ה-ALTRA LONE PEAK 4.5, סביר שזה יקרה אבל עדיין שווה להזכיר זאת בסקירה.

סיכום

ה-ALTRA LONE PEAK 4.5 היא נעל שטח טובה, בולמת יפה את הזעזועים ונותנת ביטחון לרץ. היא נותנת תחושת קרקע טובה וכיפית ויש לה אחיזה מצויינת בכל המשטחים.
טעון שיפור: הנעל רחבה מדי וצריך לשפר את נושא השחיקה בחומרים.

ציון: 8

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

תגובה אחת

  1. רועי

    נעל מאד נוחה, הרבה מקום לאצבעות אבל יש בעיה בנעל שקראתי בהרבה תגובות ואני חווה אותה גם אצלי. הנעל לוחצת על עקב אכילס (אצלי הבעיה קיימת רק בנעל שמאל). הנעל סופר נוחה אבל בשל העובדה הזו אני נאלץ להפסיק לרוץ/ללכת איתה.

    הגב

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.