גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

יצרני נעליים ממהרים לערוך בהן שינויים מדגם לדגם, בעיקר בגלל סיבות שיווקיות. קולומביה בחרה לא לעשות שינויים מרחיקי לכת בדגם השטח 3 Columbia Montrail Caldorado. האם זה עבד לטובתם?

נתונים טכניים
משקל: 286 גרם
דרופ: 8 מ"מ
מרחק מבחן: 420 ק"מ, פרטים בסטרבה

יתרונות
שיכוך – גם בגרסה השלישית של ה-Caldorado נשמר אותו שיכוך מוכר וטוב שהיה בגרסה השנייה. לרוב חברות מחפשות חידושים ושינויים ובדרך זונחות את מה שכן עבד, וכאן זה שהשאירו את השיכוך זה מבורך. מרגע שנועלים את הנעליים אפשר לרוץ איתן שעות בשטח וליהנות מבלימת זעזועים טובה מאוד. ה-Fluid Foam עושה יופי של עבודה, והשיכוך הזה נשמר לאורך כל תקופת המבחן של הנעל.

רספונסיביות – ל- 3 Columbia Montrail Caldorado יש רספונסיביות מצוינת והחזר האנרגיה מורגש בכל צעד בשטח.

ורסטיליות – ה-3 Columbia Montrail Caldorado היא מה שמכונה בחו"ל All Trail Shoe. היא תתאים לשבילים לבנים ולסינגלים, תתאים לרצים למרחקים קצרים ולמרחקי אולטרה, מה שהופך אותה למתאימה להרבה סוגים של רצים.

רוחב נעל – הנעל מספיק רחבה גם לבעלי רגל רחבה מהרגיל, ועדיין בניגוד לגרסה הקודמת היא שומרת על אחיזת הרגל בצורה טובה.

עמידות חומרים – הנעל עשויה מחומרים עמידים ששמרו על צורתם ואיכותם לאורך כל תקופת המבחן. אין בלאי מיוחד או קרעים למרות שהנעל עברה כבר 420 ק"מ בכל תוואי השטח האפשריים.

חסרונות

אחיזת שטח – ה"שיניים" של הסולייה לא מספיק בולטות ולכן בירידות טכניות או דרדרות האחיזה של הנעל פחות טובה.

סיכום

3 Columbia Montrail Caldorado היא נעל טובה מאוד שתעניק לכם שעות של כיף בשטח. היא תתאים להרבה סוגי רצים, יש לה שיכוך מעולה, רספונסיביות טובה ורוחב מספיק עבור רוב הרצים. עמידות החומרים שלה טובה והיא מחזיקה מעמד יפה גם אחרי לא מעט קילומטרים. בצד הטעון שיפור: אחיזת שטח בדרדרות ובירידות טכניות.

ציון: 9

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.