גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים:

משקל: 335 גרם
דרופ: 10 מ"מ

יתרונות

חלק עליון עמיד ואוורירי – בניגוד לגרסה הקודמת של נעל השטח הזאת, שבה הרשת העליונה לא עמדה בעומס ונקרעה, בגרסה החדשה יש רשת עמידה יותר ומאווררת יותר. תרגישו את האוויר ברגליים במהלך הריצה, וכשתחלצו את הנעליים תראו את אבק הדרך על הגרביים, וזה סימן טוב.

עבירות גבוהה – הקסקדיה 11 היא חיית שטח אמיתית. היא לא סופרת שבילים מהודקים דוגמת הסובב או הר איתן – היא רעבה להרבה יותר מזה. רצתי איתה על בולדרים, על אבנים משוננות, בדרדרות במדבר ובסינגלים טכניים – הנעל הזאת נולדה בשביל שטחים כאלה. שם תרגישו את היתרונות שלה. ואחרי כל הריצות בשטח, נדמה שזה לא מזיז לסוליה הקשוחה של הנעל שלא מראה סימני בלאי.

שיכוך – בדומה לנעלי שטח דומות בקטגוריה, גם לקסקדיה יש שיכוך טוב – זאת נעל שבולמת היטב את הזעזועים שמתקבלים מהקרקע, ואפשר לרוץ איתה בנוחות מרחקים בינוניים וגם מרחקי אולטרה.

חסרונות

רוחב – עניין הרוחב משחק תפקיד חשוב בסקירות שלי, לא רק בגלל שלי יש רגל רחבה יחסית, אלא בגלל שגם אם יש לכם רגל ברוחב רגיל ואתם יוצאים לשעתיים-שלוש של ריצת שטח בחום, הרגל מתרחבת והיא צריכה יותר מקום.
לי הרוחב הזה מאד גבולי – עוד כמה מילימטרים ברוחב היו יכולים לתת קצת "אוויר" לאצבעות.

משקל – החדשות הטובות, בגרסה הנוכחית ירדו 100 גרם ממשקל הנעל ביחס לגרסה הקודמת. החדשות הרעות, 335 גרם זה עדיין משקל לא קל, ואם אתם מתכוונים לבלות הרבה זמן בשטח עם הנעל הזאת – כל גרם שירד לכם מהרגליים – מבורך.

סיכום

ברוקס קסקדיה 11 היא חיית שטח אמיתית המשלבת עבירות גבוהה בכל תוואי השטח הקלים והקשים, ונותנת לרץ שיכוך טוב בשילוב עם בד אוורירי ונושם. המשקל שלה מעט גבוה – יש רצים שעבורם זה משמעותי ויש כאלה שפחות. שיקלול של כל המרכיבים שצויינו מעניק לנעל את הציון 8.5.

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות    

  1. אבי יקואל

    אני רץ עם קסקדיה שטח וכביש לא מעט שנים בכל הדגמים. רץ אולטרה מרתונים.

    התקדמתי לברוקס קסקדיה 13 והתאכזבתי.
    הנעל קלה מאוד, אך הסוליה מרגישה דקה מאוד ומייצרת כאבים חזקים בעצמות כף הרגל.
    בדקתי עם חבר שרץ גם אולטרה מרתונים, ורכש דגם זהה והתברר ששנינו מרגישים את אותת הכאבים.

    חזרתי לדגם הקודם קסקדיה 12 והכאבים עברו.
    האם עוד מישהו ניתקל בתקלה הזו של דגם קסקדיה 13 ?

    הגב

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.