גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים:

גובה: 43 ס"מ
רוחב: 21 ס"מ
משקל: 375 גר'
נפח שקית שתייה: 1.5 ליטר


תיק הריצה DUNE הוא מוצר ישראלי וזה לא עניין של מה בכך למצא במקומותינו חברה שמייצרת ציוד לרצים, והדבר כמובן מבורך.

התיק מלפנים

בחלקו התחתון משני צדדיו יש לתיק כיסים גדולים שיושבים על המותן, ויכולים להכיל את כל הדברים שרץ צריך: ג'לים, מלח, מפתחות, טלפון ועוד. סגירת המותן באמצעות קליפס והרצועה עצמה עשויה מגומי דבר שמאפשר לרץ להדק את התיק למותן ועדיין לנשום בחופשיות מבלי שהתיק לוחץ או זז.

בצד יש רצועות שנועדו להתאים את גובה המנשא לרץ. רצועות החזה הן גם אלסטיות וגם ניתן לשנות את גובהן ולהתאים את המיקום של הסגירה על החזה. באחת מהרצועות יש קליפס מגנטי שנועד להצמדה מהירה של פיית קשית השלוקר. את הקליפס ניתן למקם היכן שנוח לרץ. בד התיק עשוי רשת נושמת.

התיק מאחור

לאורך חלקו האחורי של התיק יש גומי שנועד לקשירה מהודקת של מעיל או ביגוד אחר. מעליו יש כיס עמוק שבו ניתן לשים ציוד.
ברוכסן העליון נכנסת שקית השתייה אליה מחברים את הקשית שאותה ניתן להוציא מאיזה צד שבוחרים.

יתרונות

אלסטיות – זאת בהחלט בשורה טובה שכבר מהתיק הזה שורש משתמשת ברצועות אלסטיות גם ברצועת המותן וגם ברצועת החזה – זה מאפשר לנשום כמו שצריך ועדיין התיק נשאר צמוד לגוף ולא זז במהלך הריצה.

פונקציונליות – נראה שבפיתוח המוצר חשבו על כמה דברים קטנים שהופכים את החיים קלים יותר לרצים. יש לכך כמה דוגמאות: התאמת הגובה של רצועת החזה, הקליפס המגנטי לקשית השלוקר שמאפשר לקחת ולהחזיר את הקשית למקומה בקלות והגומי שאוסף את השרכים המיותרים של הרצועות.

DUNE_black_1000x1000

חסרונות

שרכים – נכון שציינתי למעלה לחיוב את הפטנט לאיסוף השרכים אך לאחר שאספנו אותם נשארנו עם רצועה מגולגלת שמתנדנדת במהלך הריצה ומפריעה לריצה גם ברצועת החזה וגם ברצועת המותן.

גודל שקית השתייה – ליטר וחצי מים זה כל מה שאפשר לקחת עליכם במנשא הזה. ואם אתם רוצים לרוץ בשטח במקום שאין בו נקודת מילוי מים אתם מוגבלים. גם עצם העובדה שאין אפשרות להוסיף מקדימה בקבוק או פלאסק לא משאירה לכם הרבה ברירות.
עוד דבר קטן בהקשר של שקית השתייה, בגלל מבנה הבייגלה שלה, יותר קשה לנקות ולאוורר אותה.

סיכום

תיק הריצה DUNE מבית שורש הוא תיק כניסה מצויין לשטח. יש בו פיצ'רים מעניינים ונראה שחשבו פה על הפרטים הקטנים. הוא יושב טוב על הגב, יש לו כיסים מספיק גדולים מלפנים שבהם אפשר לשים הרבה דברים. צריך לקחת בחשבון את המגבלה של כמות המים – לחלק זה יספיק ולאחרים יהיה מעט מדי. בשקלול כל היתרונות והחסרונות של תיק המים הציון שהוא מקבל הוא 8.

*** כל מוצר שקיבל ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות    

  1. רן

    רצתי עם התיק הזה שנה…
    התיק נוח מאוד.
    ניתן להכניס שקית שתיה של 3 ליטרים הנמכרת בנפרד.
    הבעיה העיקרית של התיק זה השקית המקורית שמגיעה איתו
    שקית זו בנויה בצורת המספר 0 ונוטה להיקרע.
    השקית שלי הוחלפה ללא תשלום פעמיים…של חבר הוחלפה 4 פעמים…
    ללא תשלום, במשלוח חינם עד הבית…
    שרות יעיל מהיר ואדיב…
    הבעיה היא האמינות של השקית…זה אומר להיתקע באמצע השטח ללא מים יותר מידי פעמים…זו בעיה, זה מסוכן ולכן, עם כל הסימפטיה והאהדה למוצר ישראלי עברתי למוצר אחר

    הגב
    • גיל

      לא מכיר שרות של שורש המגיע לבית הלקוח להחלפת שקית שתיה פגומה !!!! במקרה הטוב אתה מביא את השקית למקום ממנו קנית את המוצר..ועכשיו זה הליך ארוך ומייגע עד לקבלת שקית אחרת . (כמה שבועות במקרה הטוב )

      הגב
      • רן ענבר

        צור קשר עם חברת שורש בתיבת ה"צור קשר" שלהם
        פעמיים הגיע אלי שליח עד הבית עם שקית חדשה ואסף שקית ישנה…
        אחרי פעמיים בהרים בלי מים הבנתי את הרמז וקניתי סולומון…
        אבל על השרות שקיבלתי אני לא יכול להתלונן

      • ודים

        זה עובד נהדר – אתה משאיר להם הודעה דרך האתר בפייס והם יוצרים איתך קשר טלפוני לתיאום מקום איסוף השקית החדשה במקום שיהיה לך נוח. מקווה שלא תטצטרך, אבל אם כן – שירות מעולה.

    • ודים

      גם אני שותף לחווית הקריעה של השקית וגם לי היא הוחלפה, אבל אחרי פעם אחת הפקתי לקחים ולקחתי שקית רגילה של שורש (שקיבלתי בחינם במקום ה"בייגלה" המקורי). לאחר שיחה עם נציג של שורש הבנתי שמדובר בבעיה תכנונית של השקית ואין טעם להתעקש להשתמש בה, כי היא תמשיך להיקרע.
      פטנט מאוד יפה לפיזור הלחץ על הגב בצורה אחידה שלצערי עדיין לא הבשיל לידי מוצר סדרתי.

      הגב

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.