אורך מסלול: 10.5 ק"מ מעגלי

טיפוס מצטבר: 180 מטר

דרגת קושי: קל +

נקודת מוצא: מצפה מודיעין (Waze)

 

ריצת שטח במסלול נוח ומוצל באחד הסינגלים המוכרים והפופולריים ביער בן שמן. הסינגל משלב עליות וירידות לא תלולות במיוחד. מומלץ לרוץ את הסינגל נגד כיוון השעון (כפי שהוא בנוי בקובץ המצורף), זוהי גם ההמלצה לרוכבים על המסלול וכך תימנעו ממפגש חזיתי איתם. חשוב לציין שמדובר באזור רווי סינגלים ורוכבים ולכן גם קל להתברבר (מאד מומלץ לרוץ לפי השעון) וגם ככל שתקדימו לרוץ כך תפגשו פחות רוכבים.

מחנים את הרכבים במצפה מודיעין, ומיד אחרי הפנייה ימינה (של הכביש) יש שלט גדול – שם מתחיל הסניגל המסומן בסימון לבן-כחול-לבן. מתחילים לרדת איתו לפי הסימון ולאחר קילומטר וחצי תתחברו לשביל לבן רחב. חוצים את השביל לכיוון צפון-מערב ונכנסים שוב ליער לפי הסימון. זורמים עם הסינגל שמדי פעם מדלג מדרגות סלע ונע בין הסבך הנמוך.

לקראת הקילומטר ה-10 אם תסתכלו שמאלה תגלו פגודה תאילנדית. הפגודה היא מתנה שניתנה לישראל ע"י מלך תאילנד ביום העצמאות ה-50 למדינה.

ריצה מהנה

 

ריצות שטח: כל המסלולים

להורדת המסלול לשעון לחצו כאן

המדריך המלא להורדת מסלול לגרמין, לסונטו ולפולאר

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

 

תגובה אחת

  1. ניר

    בתור רוכב אופניים ורץ מתחיל אני מבקש ממכם לא לרוץ את סינגל הרצל. יש בסך הכל 3 סינגלים ביער בן שמן ואינסוף שבילים לריצה ביער. לרוץ במסלול עם הכי הרבה רוכבים בארץ לא יהיה נח לרצים, יפריע לרוכבים ומסכן את שניהם. תעשו לכטלם טובה ותרוצו בכל שביל אחר שהוא לא שביל אופניים

    הגב

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.