מרוץ היירוס 2018 קצר הצלחה למרות תנאי מזג אוויר קשים ששררו בהרי ירושלים. כעת נודע למערכת "RunGuru" כי במהדורת 2019 הפקת המרוץ תאריך את כל המקצים וכן תוסיף למקצים הקיימים מקצה נוסף – ארוך יותר

למרות שיש עוד זמן רב עד מרוץ ההיירוס השלישי, למערכת "RunGuru" הגיעו ידיעות לפיהן בהפקת המרוץ מתכוונים להאריך את המקצים הקיימים (12 ק"מ, 21 ק"מ, 50 ק"מ, 80 ק"מ), כך שנקודת הסיום תהיה בתוך ירושלים כדי להעצים את החוויה. עד היום המרוץ הוזנק והסתיים בסמוך לגן החיות התנ"כי.

בנוסף, מסלול חדש וארוך יותר צפוי להתווסף למסלולים הקיימים והוא צפוי להיות למרחק של כ-120 ק"מ עם כ-3,600 מטרים טיפוס. ככל הנראה המקצה החדש הוא תולדה של ביקוש בארץ ובחו"ל למרחקים גדולים יותר, וכן של שינוי שיטת הניקוד של ה-ITRA. המסלול החדש מכוון במרחק והטיפוס ל-5 נקודות.

המסלול המתוכנן עדיין לא גובש סופית אבל מפרטים שהגיעו לידינו הוא יישען ברובו על המסלול של ה-80 ויתווסף אליו לופ באזור צובה או דרומית לבר גיורא, כפוף לאישור רשות הטבע והגנים. גורם המקורב להפקה אמר ל-"RunGuru" כי השאיפה היא לבנות מסלול ארוך יותר אבל בלי להתפשר על איכות המסלול.

מהפקת המרוץ נמסר בתגובה: "אנחנו עובדים במרץ על הכנת היירוס 2019. כבר היום אנחנו יודעים שהיירוס מהדורת 2019 יהיה הגדול והמגוון ביותר עד היום".

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.