חברת Ultimate Direction יצאה עם ליין חדש של ווסטים. לקחנו את ה-Mountain vest 4.0 לסדרה של ריצות מבחן כדי להבין מה היתרונות והחסרונות שלו. כל הפרטים בכתבה ובסקירת הוידאו המורחבת

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
התאמה לגוף: הווסט יושב  גבוה
משקל: 272 גרם
נפח כללי: 13.3 ליטר
מידות:  SM MD LG
מצורפים לווסט 2 פלאסקים של 500 מ"ל

חלק קדמי
בצד שמאל למעלה: כיס קטן ובו משרוקית (ניתן לאחסן בו כדורי מלח וכו'). בצד ימין למעלה כיס קטן.
בשני הצדדים תפס עליון למקלות סגור בכפתור, מתחתיו מקום לפלאסקים עם גומיית אבטוח ששומרת שהפלאסק לא יצנח לתוך הכיס במהלך הריצה.
מעל הפלאסקים שני כיסי אורך המתאימים לג'לים. מתחתם בצד שמאל כיס רחב ללא סגירה ומצד ימין כיס קטן עם רוכסן. בקצה הכיסים התחתונים – תפס גומי תחתון למקלות.

בצדדים
שיני כיסים מאובטחים ברוכסנים, נוחים לגישה.

חלק אחורי
תא ייעודי לשקית השלוקר בנפח 2 ליטר.
תא קטן עם רוכסן עמיד למים לאחסון דברים שלא חייבים בזמינות מיידית.
תא גדול לאחסון ציוד חובה, בגדים, מזון ושתייה.
תא חיצוני עמוק לאחסון נוסף.
גומיית קשירה להצמדת הווסט לגוף ואבטוח הדברים שמאחור.
רצועות התאמה.

התאמת הווסט לגוף
רצועות מתיחה מאחור להידוק הווסט לגוף.
רצועות מתיחה בחזה, ממומקמות על מסילות ולכן ניתנות לכיוון ושינוי בקלות (גם תוך כדי תנועה).

יתרונות
תאי אחסון – הווסט הזה מלא בכיסים בגדלים שונים שמאפשרים לכם לאחסן את כל מה שאתם צריכים באימונים ובתחרות. יש בו כיסים קטנים, כיסים גדולים עם ובלי רוכסנים והכל מאוד שימושי.

מיקום המקלות – Ultimate Direction Mountain Vest 4.0 הוא אחד הווסטים עם המיקום ההגיוני ביותר שראיתי למקלות ריצה. המקלות ממוקמות בחלק הקדמי של הגוף משני הצדדים, מה שמאפשר לכם לראות מה אתם עושים כשאתם באים לשלוף או לקפל אותם. במהלך הריצה המקלות לא מפריעים לתנועת הידיים והם משתלבים בווסט בצורה טובה ולא מסורבלת.

חומרים עמידים – ה-Ultimate Direction Mountain Vest 4.0 עשוי מחומרים מתקדמים שהופכים אותו לקל ועמיד. רשתות, בדים נושמים ואלסטים ומנגד בדים אטומים למים הופכים אותו לעמיד מאוד.

מיקום פלאסקים נוח – הפלאסקים ב-Ultimate Direction Mountain Vest 4.0 יושבים גבוה ומאפשרים גישה קלה לצורך שתייה מבלי להוריד את המבט מטה.

חסרונות

מתיחה וכיוון הווסט מאחור – הפתרון של הידוק הווסט מאחור ברמה התאורטית הוא טוב, אבל ברמה הפרקטית נדרשת תקופת לימוד והסתגלות לעבוד עם זה. גם אחרי שמתרגלים לזה ופעולת המתיחה די עוברת חלק, פעולת השחרור הדורשת לחיצה על תפס היא מסורבלת ולעיתים תאלץ אתכם להסיר את הווסט ורק אז למצוא את התפס.

כיוונון קדמי – לא ברור מדוע החליטו שרק רצועה אחת משתי הרצועות הקדמיות תהיה עשויה מגומי. הרעיון בגומי הוא לאפשר לווסט להתרחב יחד עם פעולת הנשימה וכדאי היה ששתי הרצועות יהיו עשויות מגומי.

שליפה מהירה – זה עניין סובייקטיבי לחלוטין אבל אני דוגל בתנועה מתמדת גם כשמבצעים פעולות מנהלתיות של הכנסה והוצאת ציוד. עצם העובדה שהגישה לחלק האחורי של הווסט דורשת הורדה שלו מהווה בעייני חיסרון.

סיכום
Ultimate Direction Mountain Vest 4.0 הוא ווסט ריצה קל, נוח ופונקציונלי שיכול לשרת את הרץ למגוון מרחקים באימונים ובתחרויות. תאי האחסון הרבים שלו מאפשרים גמישות מקסימלית שתתאים לכל סוגי הרצים. מיקום המקלות הוא מהטובים שראיתי והפלסקים זמינים ונוחים לשימוש.

בצד הטעון שיפור, הכיוון והמתיחה האחוריים שפחות נוחים לשימוש והזמינות של החלק האחורי.

ציון: 8.5

*** כל מוצר שקיבל ציון 8 ומעלה שווה לנסות

  1. אמיר

    הי גדי,
    תודה על הסקירה המקצועית על הווסט. הוא ברשותי כבר שבוע שלישי ואני מאוד נהנה ממנו. יש לי שתי שאלות בקשר להתייחסות שלך דווקא על החסרונות שלו שציינת:
    1. גישה לתא האחורי מבלי להוריד את הווסט- איזה מהווסטים המוצעים היום בשוק ברמה הזאת כן מאפשר גישה מלאה?
    2. שתי רצועות החזה – התחתונה מגומי והעליונה ללא – איך היית ממליץ לנהוג במסגרת המגבלה הזאת? אני מרגיש לפעמים תוך כדי ריצה את העניין שהיא לא נמתחת.

    הגב
    • Runguru.co.il

      היי אמיר,
      יש כמה ווסטים בשוק שנותנים גישה לתא אחורי כמו למשל בווסט של ניית'ן או בווסטים של סלומון. לא כולם יושבים על הגוף באותה צורה ולא כולם באותה רמת מחיר אז צריך להתייחס גם לזה.
      לגבי רצועות החזה, כמו שאמרתי בסקירה, זה לא באמת מגביל אותך בשום דבר ואני מניח שהרבה אנשים בכלל לא היו שמים לזה לב אם לא הייתי אומר. כדאי שבווסט הבא שניהם יהיו מגומי – כרגע אפשר להסתדר עם זה כמו שזה.
      מקווה שהתשובה שלי עוזרת.

      הגב

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.