ברוקס Levitate היא נעל כביש שמצטרפת לדגמי הכביש המוכרים של ברוקס – Glycerin, Ghost, Launch, אך היא שונה מהם באופיה. הוצאנו את הנעליים לקצת יותר מ-200 ק"מ בכביש וחזרנו איתן היישר לשולחן הניתוחים

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 317 גרם
דרופ: 8 מ"מ
מרחק מבחן: 215 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות

חלק עליון – באופן מסורתי ברוקס מייצרים נעליים עם חלק עליון נוח, אוורירי וגמיש. ב- Brooks Levitate הגפה העליונה נותנת גם אחיזה טובה לרגל.

רספונסיביות – הגפה האמצעית (Midsole) עשויה מחומר שנקרא AMP – חומר מוקצף הדומה לזה הנמצא באדידס בוסט ובדגמי סאקוני, רק שכאן הוא עטוף בשכבה שסוגרת אותו. הסגירה הזאת למעשה "שומרת" שהאנרגיה לא תתפזר מהצדדים וכך כל החזר האנרגיה מהצעד חוזר כלפי מעלה. פועל יוצא של הטכנולוגיה של הגפה האמצעית הוא שיכוך גבוה.

עמידות חומרים טובה – אחרי יותר מ-200 ק"מ הנעל נראית כמו שיצאה מהקופסה. החומרים בחלק העליון לא מראים סימני שחיקה, וגם הסוליה נשמרה כשהיתה. דבר נוסף שראוי לציון בהקשר זה הוא שנעליים שאני בודק, בדרך כלל "נשברות" אחרי 50-60 ק"מ (הן מתחילות לקבל את טביעת הרגל שלי ומתחילים להרגיש התחלה של סימני שחיקת חומרים). ב- Brooks Levitate זה עדיין לא קרה, מה שיכול לרמוז על כך שהנעל תחזיק מעמד ותשמור על התכונות שלה לעוד הרבה זמן.

חסרונות

משקל – ה- Brooks Levitate שוקלת 317 גרם. לנעלי כביש זה קצת כבד ולכן לא הייתי משתמש בהן באימוני מהירות או מרוצים.

רוחב – הנעל מאוד צרה בחלק הקדמי ולכן אם יש לכם רגל קצת רחבה – זאת לא הנעל בשבילכם. בניגוד למה שמוכרים בחנויות רגילים לומר, הנעל לא תתרחב לכם במהלך הריצה, ולכן אם היא מרגישה לכם צרה בחנות – אל תקנו אותה. בניגוד לדגמים אחרים של ברוקס, בדגם הזה אין מידות רוחב.

נוקשות – בגלל הגפה האמצעית (Midsole) המיוחדת של הנעל הזאת, הנעל לא גמישה ובמהלך הריצה יש תחושה של נוקשות מסויימת. מי שרץ פעם עם ה- Glycerin של ברוקס, מכיר את ההרגשה הרכה בנחיתה. פה לא תרגישו את זה.

סיכום

Brooks Levitate היא נעל כביש עמידה ורספונסיבית. היא צרה בחלקה הקדמי וקשיחה בתחושה במהלך הריצה. היא קצת כבדה ולכן תתאים פחות לאימוני מהירות ותחרויות ויותר לריצות ארוכות. החומרים מהם עשויה הנעל עמידים ונעימים, והיא ככל הנראה תשמור על התכונות שלה לאורך הרבה קילומטרים.

ציון: 8

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.