ל-Nike Epic React יש שם מחייב. לקחנו אותם לריצות מבחן ובדקנו האם הן עומדות בהבטחות

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 221 גרם
דרופ: 10 מ"מ
מרחק מבחן: 164 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה


יתרונות

משקל – ה- Nike Epic React היא קלת משקל – 221 גרם בסך הכל. זה הופך אותה למאוד שימושית באימונים לכל המרחקים, והיא אפילו יכולה לשמש כנעל למרוצים. אפשר לעשות איתה אימוני מהירות וריצות ארוכות ועדיין להרגיש קליל.

חלק עליון נעים ונוח – טכנולוגיית ה- Flyknit המוכרת של Nike חובקת את הרגל כמו גרב מבלי להשתמש בשכבות בד עבות. היא דקה, אוורירית וגמישה, מה שהופך אותה כמעט לבלתי מורגשת.

שיכוך ורספונסיביות – החומר המשכך ב-Nike Epic React עובד מצוין. הוא משכך בצורה טובה מאוד את הנחיתה ואת הזעזועים החוזרים מהקרקע. בזכות הרספונסיביות הגבוהה של הנעל, הרץ מקבל החזר אנרגיה בצורה מורגשת, דבר שמסייע ומקפיץ את הרגל לצעד הבא.

עמידות – הנעל עברה יותר ממאה מייל והיא נראית כמו חדשה. אין עליה סימנים של עייפות החומר, אין קרעים או שחיקה – בסך הכל מדובר בנעל שעשויה מחומרים איכותיים.

חסרונות

רוחב – ה-Nike Epic React צרה יחסית בחלקה הקדמי, ולכן היא לא תתאים לרצים בעלי רגל רחבה.

חיכוך נמוך – צריך לשים לב בזמן שרצים עם ה-Nike Epic React על משטחים רטובים. בשני קצוות הסולייה יש גומי שמסייע לאחיזה, אבל אם דורכים על מרכז כף הרגל, אין שם גומי וזה גורם להחלקות קטנות בכביש רטוב. אנחנו אמנם חיים במדינה יבשה אבל אם אתם מתכוונים לרוץ עם הנעל הזאת בחורף או שאתם מתקרבים לתחנת שתייה במרתון (שבה בדרך כלל כל המשטח רטוב), כדאי לשים לב.

סיכום

Nike Epic React היא נעל כביש קלה, עמידה ורספונסיבית. החלק העליון שלה הוא בטכנולוגיית Flyknit שיושבת על הרגל כמו גרב והשיכוך שלה מצוין. בצד הטעון שיפור, החיכוך הנמוך של הנעל והעובדה שהיא מתאימה יותר לבעלי רגליים צרות.
בסך הכל מדובר בנעל כיפית שנותנת חוויית ריצה טובה.

ציון: 8.7

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.